HU

A Vendégház

A Vendégház Szobák és szolgáltatások Reggeli Balaton Rólunk, a mi történetünk Rendezvényszervezés

Lorelei Vendégház

A Balaton egyik legelső felnőttbarát vendégházaként, Keszthely és Hévíz szomszédságában, Gyenesdiáson, a vízparttól 300 méterre várja kikapcsolódni és feltöltődni vágyó felnőtt vendégeit a Lorelei Vendégház. Kettesben, valódi kikapcsolódás vár Rátok, zöld környezetben, tavasztól őszig szaunával, kerti medencével, egész évben kiváló reggelivel.

A kizárólag felnőtt vendégeket fogadó vendégház 2021-ben kívül-belül teljesen új külsőt öltött, hogy partnereddel valódi, nyugodt kikapcsolódásban legyen részed. Itt minden apró kis részlet, a design és a hangulat azt támasztja alá, hogy legyen időtök egymásra. Kényelmes, tágas szobáink, modern fürdőszobáink, kényeztető masszázs kínálatunk, a terasz és a buja zöld udvar garancia a felhőtlen, romantikus üdülésre!

Emellett, a felnőttbarát vendégház teljes területén ingyenes WI-FI áll rendelkezésetekre, valamint ingyenes parkolást biztosítunk számotokra a zárt udvaron.

Megnézem az árakat

Szobáinkról

8 db légkondicionált, kizárólag nemdohányzó kétágyas szobánk zuhanyzós fürdőszobával, minibár hűtőszekrénnyel, kábel TV-vel, széffel, vízforralóval és kényelmes ággyal vár Benneteket. A 4 db Standard, és 4 db erkélyes Deluxe szoba kialakítása kényelmes, praktikus és hangulatos .

Vendégszobáink a vendégház földszintjén és emeletén találhatóak.

A szobaár tartalmazza a bőséges büféreggelit valamint a húsvéttól novemberig a szabadtéri medence, a szauna és a napozókert használatát.

Szobák felszereltsége:

Reggeli
Kényelmes ágy és matrac két fő részére
Ágynemű, törölköző
Hajszárító
Légkondicionáló berendezés
Ingyenes WI-Fi használat a Lorelei Vendégház teljes területén
Ingyenes parkolás a zárt kertben
Szaunaház
Fűtött kültéri medence
Fürdőköntös
Háziállatot nem fogadunk

Megnézem az árakat Szobafoglalás Ajánlatkérés

Reggeli – törzsvendégeink kedvence

Nektek is a reggeli az egyik legfontosabb szempont a nyaraláskor? Nekünk igen, ezért vendégeinknek is igyekeztünk a legfinomabb reggeli fogásokat összeválogatni. Szerintünk a reggeli a nyugodt, kényeztető pihenés záloga, ezért lett a felnőttbarát koncepciónk alapeleme. Kóstolj bele a szállodai reggeli választékába és minőségébe, egy vendégház barátságos, otthonos teraszáról!

Frissen őrölt Segafredo kávéval indul a reggeli élmény, amit ristretto-tól cortado-ig bárhogy elkészítünk Nektek, ehhez jönnek a tea és 100%-os gyümölcslé kísérők.

A hidegtálon szalámik, sajtok, lekvár, zöldségek – minden friss, szezonális megtalálható, de válogathattok a hajnalban sütött, édes péksütik közül is.

DE! Mit ér a reggeli palacsinta, gofri, rántotta vagy sült kolbászkák nélkül?! Naponta változó, frissen sütött reggeli fogások közül is válogathattok a Loreleiben!

Vega, vegán, húsimádó és allergiás vendégeinkre is gondoltunk, Nekik is garantáltan jól indul a reggel!

Balaton - Keszthely, Gyenesdiás

A Balaton csodálatos hangulata mellett, amit a legjobban egy vitorláshajó fedélzetén élhettek át, a környék számtalan izgalmas kirándulási célpontot kínál.

Fedezzétek fel kettesben a legjobb kilátópontokat gyalog vagy kerékpárral, a hangulatos borászatokat, várakat, kastélyokat vagy az ellazító gyógy- és élményfürdőket.

Gyenesdiás a Balaton egyik legkedveltebb üdülőhelyévé vált az elmúlt években, díjnyertes strandjainak, gondozott partjának, elhelyezkedésének és programkínálatának köszönhetően.

A település Keszthellyel már teljesen összenőtt, és Hévíztől is csak 7 km-re található. Budapestről az M7-es autópályán keresztül 2 óra alatt kényelmesen elérhető.

A település gyönyörű természeti környezetben fekszik: északról a Keszthelyi-hegység békés lankái határolják, délről a Balaton hullámai mossák.

TOP 5 látnivaló 30 kilométeres körben:

1. Balatoni Bringakörút – közvetlenül a vendégház mögött futó kerékpárúton néhány perc alatt elérhettek Keszthelyre, de akár egész napos biciklitúrára is indulhattok.
  2. Keszthely – Festetics kastély – hazánk leglátogatottabb kastélya 6 egyedülálló kiállítással és szezonális programokkal vár Titeket.
  3. Hévízi-tó – a világ legnagyobb természetes termáltava, melynek türkizkék selymes vizében egész évben tavirózsák között úszkálhattok.
  4. Szigliget – kerékpárral vagy autóval is kényelmesen elérhető, felújított vára mellett a nyári szabadtéri színházával és családi borászataival csábít.
  5. Badacsony – borospincéi mellett, bámulatos bazaltorgonái és panorámás túraútvonalai miatt is az egyik kedvenc kirándulóhelyszín.

Rólunk, a mi történetünk

Családi vállalkozásként, nagy izgalmakkal vágtunk bele a Lorelei Vendégházba. Amikor rátaláltunk a Balaton-parti kis üdülőfaluban, a kerékpárút mellett megbúvó házra, egyből beindult a fantáziánk. Szemünk előtt láttuk a megújuló külső és belső tereket, a teraszon reggeliző vendégeket, az esti borozgatásokat a medence partján. Megálmodtunk egy formabontó helyet, ahol mindenki kompromisszumok nélkül szabadnak érezheti magát.

25 év szállodai és turisztikai tapasztalattal a hátunk mögött, belevágtunk az első SAJÁT szálláshelybe, amibe beépítettük mindazt, amit fontosnak tartunk. Így lett a Lorelei egy környezetbarát szemléletben működő, úttörő, felnőttbarát hely, ahol a vendégeink zavartalan pihenése és kényelme az elsődleges szempont. Ennek szellemében válogattuk meg a reggeli finom fogásait, a kozmetikumokat a fürdőszoba polcán, a nyugágyakat a kertbe, a hangulatvilágítást és a legapróbb kis részleteket is, amiktől valódi feltöltődést hoznak a Loreleiben eltöltött napok és éjszakák.

Ha felfedeznétek magatoknak a környéket és jól jönne pár bennfentes kirándulási tipp, vagy felkeresnétek egy romantikus borászatot, elindulnátok egy izgalmas vitorlás- vagy kerékpártúrára, akkor csak kérdezzetek bátran. A Balaton az otthonom, minden zugát ismerem és örömmel osztom meg Veletek!

Törzsvendégeink az oldott, családi-baráti hangulat és a mindenre kiterjedő kényelem miatt szeretnek minket, de szerintünk a pazar reggeli is számít ;-)

Szeretettel várunk Titeket!

Motoros barát
Bringa barát
Home office barát
Környezetbarát

Szobafoglalás Ajánlatkérés

Rendezvényszervezés

Lorelei Vendégház ideális helyszín a kötetlen családi vagy céges összejövetelek részére is, ahol 16 fő részére szállás is rendelkezésre áll. Az elmúlt években számos zártkörű rendezvényt bonyolítottunk le sikeresen, vendégeink megelégedésére.

A reggelizőterem alkalmas csapatépítő megbeszélések, tanácskozások befogadására is. Ha olyan helyszínt kerestek, ahol a reggelit követően szakmai munka következik, délután lazítás a medencénél vagy egy kerékpáros kirándulás a környéken, akkor bátran kérjetek ajánlatot.

A napközbeni kávészünet sem jelent nálunk gondot, hiszen a reggelinél megismert kiváló minőségű kávénk és kávékülönlegességeink egy egész napos és kizárólagos rendezvény esetén elérhetőek számotokra.

Örömmel adunk kirándulási és szabadidős tippeket, amennyiben vendégházunk rendezvényhelyszínként kerül lefoglalásra. Amennyiben a rendezvényhez technikára is szükségetek van, kérjük jelezzétek és egyeztetjük a részleteket.

A Lorelei Vendégház legény és leánybúcsú céljára nem foglalható.

Rendezvények befogadására korlátozott mértékben, a szabad kapacitás függvényében van lehetőség, szeptember 1 és június 15. közötti időszakban.